tiistai 24. maaliskuuta 2015

MUUTETTIIN YHTEEN --->

Nyt on sellainen juttu, että mä olen lähiaikoina jaksanut kauheasti panostaa tähän blogiin. Tai no, jaksanut olisin, mutta en vaan ole osannut. Ehkä mä olen tässä parin vuoden aikana muuttunut, en tiedä, mutta tällä hetkellä on sellainen olo, että mulla ei just nyt riitä tarpeeksi uutta ja ihmeellistä kerrottavaa Rymystä - ei, nyt huijaan, siis kyllähän mä voisin joka päivä kertoa vaikka kakkan laadusta koska just sellainen koiranomistaja mä olen, mutta koen ettei meiltä kuitenkaan tule niin laadukasta juttua, että tänne tulisi viikottain, tai edes kuukausittain, jotain kirjoiteltua. Me ei olla vieläkään päästy tekemään kaikkia niitä asioita, mistä mä blogin alkuvaiheessa haaveilin - ehkä sitten joskus.

Ajatus lähti oikeastaan meidän yhteisestä instagram-tilistä. En aluksi kuvitellut, että se voisi toimia - me kaksi yhdessä -, mutta olin väärässä. Se toimii, ainakin nyt. Alkuunsa tätä blogia oli helppo kirjoittaa, koska päähenkilöitä oli kaksi, ja vieläpä kovin erilaisia - oli Hugo-siili, ja oli Rymy, the whippet. Puolisen vuotta oli vielä hoitokoiram, Coco, joukon jatkeena, joten asiaa ja juttua riitti.

Nyt ei vaan jotenkin rahkeet riitä juuri tämän blogin pitämiseen, mä en vaan osaa tänne enää tulla kertomaan meidän arjesta niin, että saisin rajattua tekstit nimenomaan Rympylään, enkä tahdo --- mutta koska Rymy on todella suuri osa mun arkeani (siis mun elämäni pyörii tän koiran ympärillä, mitä sitä valehtelemaan), niin en mä aio tätä blogia kokonaan hylätä, varsinaisesti. Tilanne saattaa tulevaisuudessa muuttua, ja voihan se olla, että tämä blogi palaa ns ykkösblogiksi, mutta ---

Jatkossa Rymyn arjesta kertovat postaukset tulevat löytymään meidän "yhteisestä" blogistamme (whiptailed -tunnisteen alta):


 --- facebook-sivusto eli Whiptailed jatkaa toimintaansa normisti; sinne siis päivitän aina kun omaan blogiini ilmestyy Rymyä/koirallisia postauksia, oli ne sitten omia pohdintojani tai kuvaoksennuksia tuosta ruoskahännästäni.

Anyway. Toivottavasti ne, joita Rympylän kuulumiset kiinnostavat siirtyvät nyt seuraamaan joko minun blogiani tai facesivustoa. Palaillaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti