torstai 27. helmikuuta 2014

rympylän kuntokuurin tulokset

Mul ois täs nyt todistusaineistoa kahdestakin eri asiasta, eli:  a)  mun koirani on laihtunut ja  b) sen kanssa todellakin täytyis harjoitella tota seisottamista... kuten Sannakin totesi, yllättävän hyvin Rymy jaksaa keskittyä hommaan, hienosti se siinä seistä-pönötti kun pöydälle lykättiin, nyt vielä kun sen saisi ymmärtämään miten siinä oikein pitäisi seistä, noin niinkus konkreettisesti. No, omistajan vikahan se tietysti on, kun enhän mä oikein itekään ole tiennyt miltä sen mun koiran pitäisi näyttää tai miten sen siinä pitäisi seisoa, mut jos Sanna vaikka ottaisi nyt joka kerta tavaksi opettaa sekä mua, että mun koiraa, niin piruvie, kohtahan me ollaan sit jo ihan ammattilaisia, hei niinku.

Rymy, 2013 elokuussa - n. 15,3kg

Rymy, 2014 helmikuussa - n. 13,5 kg

Ja toiselta puolelta

Kuten kuvista näkyy, seisomisasento ei nyt ehkä todellakaan ole mitenkään näyttelykelpoinen, mutta toivonmukaan tuon laihtumisen sentään havaitsee ja sehän tässä oli se pointti. Tiedän, tiedän, hehkutan tätä asiaa ihan luvattoman paljon, mutta kun mä olen vaan niin iloinen! En mä voi sille mitään. Mamman ex-lihapulla <3 Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti